درمان سلولیت

در برخی از افراد چربی در نواحی از بدن تجمع کرده است و باعث بوجود امدن ظاهر برآمده شده است ، که این امر باعث کاهش زیبایی اندام و اعتماد بنفس افراد گردیده است روش های درمانی بسیاری مطرح شده است که می توان با استفاده از این روش های سلولیت را بطور موثر درمان کرد .

درمان سلولیت

لیزر لیپولیز

موثر ترین روش برای درمان سلولیت لیزر لیپولیز می باشد، با استفاده از این روش سلولی های چربی با استفاده از لیزر تخریب می شود . در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود تا بیمار دردی را احساس نکند .

مزوتراپی

یکی دیگر از روش هایی که در درمان سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد مزوتراپی است که می تواند باعث بهبود فرآیند چرخش خون در مویرگ هاو در نتیجه تخریب سلول های چربی و عملکرد بهتر سیستم تخلیه لنفاوی شود . در این روش مواد طبیعی مانند ویتامین ها و مواد معدنی  با یک تزریق کوچک در زیر پوست بیمار تزریق می شود .

باتوجه به شرایط بیمار تعداد جلسات درمانی مورد نیاز تعیین می شود این روش درمانی کاملا بدون درد می باشد و حدودا 10 تا 15 دقیقه زمان می برد .

کویتیشن

کوتیشن مافوق صوت یکی از روش های مدرن درمان سلولیت می باشد، که می توان نتایج بسیار درخشانی را با استفاده از این روش بدست اورد  ، این روش در درمان سلولیت بسیار موثر می باشد ، در این روش از دستگاه مخصوصی استفاده می شود،زمانی که امواج این دستگاه با بدن انسان برخورد می کند در داخل بافت چربی و مابین شکاف های پوست حباب های ریز از بخار آب ایجاد می شود ، در نتیجه انجام این کار مایع موجود در ناحیه مورد نظر انبساط و انقباض پیدا می کند و سلول های چربی تخریب می شود و از بدن دفع می شود . این روش درمانی برای تخریب بافت چربی و کاهش علائم سلولیت بسیار مناسب می باشد. با استفاده از این روش پوست حالت شل و آویزان پیدا نمی کند . این روش درمانی کاملا راحت و بدون درد می باشد احساس گرمی در حین انجام این روش کاملا طبیعی می باشد ، ایجاد ورم یا قرمزی ناحیه تحت درمان از عوارض احتمالی این روش می باشد که با گذشت چند روز از بین می رود .

4 × دو =