عوارض لیزر موهای زائد

محتوا

لیزر موهای زائد

امروزه لیزر در درمان بیماری های پوست و مو جایگاه ویژه ای دارد . برای از بین بردن موهای زائد چندین جلسه استفاده از لیزر نیاز است . یکی از روش های از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده از دستگاه های لیزر است . لیزر موهای زائد بدون درد و عارضه بوده و یک روش بسیار موثر می باشد .

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

تاثیرات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از روش های موثر در کاهش موهای زائد بدن می باشد . شایان ذکر است تاثیرات لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره و روشن، همچنین نوع مو متفاوت است .

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد . به طور مثال: با توجه به ضخامت و رویش موهای زائد بدن تعداد جلسات متفاوت است . اما باید گفت تعداد جلسات درمانی ماهی یک بار انجام می گردد پس از آن برای از بین بردن دائمی موهای بدن هر سه ماه یک بار تکرار می شود .

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

  • جهت از بین بردن موهای زائد استفاده از روش های مومک و الکترولیز شش هفته قبل از انجام لیزر ممنوع می باشد .
  • آفتاب گرفتن قبل از انجام لیزر موهای زائد ممنوع می باشد .
  • قبل از انجام لیزر موهای زائد در صورت وجود هر گونه بیماری اعم از تبخال و بیماری های پوستی حتما پزشک را مطلع سازید .
  • سه روز قبل از انجام لیزر موهای زائد نواحی مورد نظر را شیو کنید .
دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها و مشکلات پوست و مو می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ٤٤٨٢٤٠٨٢ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از روش های بدون عارضه می باشد . سوالی که اغلب افراد دارند این است که آیا لیزر موهای زائد ممکن است در نواحی خاص باعث نازایی می شود ؟ لازم ذکر است که این موارد اصلا صحت علمی ندارد و هیچ ثابت شده ای در این زمینه وجود ندارد . نفوذ لیزر در حد فولیکول های مو هست و هیچ گونه مشکلی برای افراد به وجود نخواهد آورد .

برخی از عوارض نظیر سوختگی و تیرگی ممکن است رخ دهد که این عوارض احتمالی بوده و توسط افراد غیر متخصص رخ می دهد . لذا برای پیشگیری از چنین عوارضی بهتر است به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید .

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش بسیار خوب و تقریبا دائم برای از بین بردن موهای زائد است . در حال حاضر این روش های که به صورت موقت استفاده می شود و هزینه های کمتر از لیزر دارد ولی در طول زمان وقتی مجبور به تکرار این روش های غیر دائم باشیم به نظر هزینه های کمتری برای لیزر های موهای زائد استفاده می شود . هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی نظیر تعداد جلسات درمان بستگی دارد . لذا برای اطلاع دقیق در خصوص هزینه لیزر موهای زائد به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دکتر پوست خوب در غرب تهران مراجعه نمایید .

مطالب مرتبط با این مقاله :

پاک کردن تاتو با لیزر

مزایای لیزر موهای زائد

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد بدن

سوالات متداول لیزر موهای زائد

3/5 (1 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه