بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

محتوا

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

در گذشته داشتن سینه های برجسته و بزرگ برای خیلی از بانوان به یک آرزو بدل شده بود و از کوچک بودن آن احساس ناخوشایندی داشتند و تاثیر منفی بر روی اعتماد به نفس و روابط آن ها گذاشته بود . در صورتی که امروزه بزرگ کردن سینه یک روش زیبایی بسیار ساده است که به راحتی با انجام روش های همچون جراحی و غیر جراحی می توان به سینه های خوش فرم دست یافت .

خیلی از افراد به دنبال روش های بزرگ کردن سینه بدون جراحی هستند می توان گفت تزریق چربی یکی از بهترین روش ها برای بزرگ کردن سینه بدون هیچ گونه عارضه می باشد .

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی
بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

تزریق چربی به سینه

امروزه عمل بزرگ و برجسته کردن سینه یکی از روش های غیر تهاجمی و بی خطری می باشد که از استقبال فراوانی در بین زنان جوان برخوردار شده است. این پروسه باید توسط یک متخصص حاذق و با تجربه صورت گیرد تا عوارض جانبی بعد از عمل به همراه نداشته باشد. روش تزریق چربی به سینه یک روش مطمئن به حساب می آید که می تواند جایگزین تزریق ژل به سینه یا پروتز سینه در نظر گرفته شود. باید گفت که به تزریق چربی به سینه عمل جراحی پیوند چربی نیز گفته می شود. یکی از راههای بی خطر به منظور بزرگ کردن سینه پیوند یا انتقال چربی به سینه می باشد که سال های متمادی از این روش استفاده می کنند. تزریق چربی به سینه و یا تزریق ژل به سینه از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد که نتایج این عمل موفقیت آمیز و باعث رضایت مندی فرد می شود. این روش مناسب خانم هایی است که سینه های بسیار کوچکی دارند.

نحوه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

تزریق چربی یک روش غیر تهاجمی است که در دو مرحله انجام می شود . ابتدا باید چربی از نواحی دیگر بدن همچون شکم، پهلو ها و ران استخراج شود قبل از استخراج چربی ناحیه مورد نظر بی حس شده سپس استخراج صورت می گیرد و طی فرآیندی چربی آماده سازی می شود . سپس چربی آماده شده به وسیله کانولا به سینه تزریق می شود .

دوره نقاهت بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

تزریق چربی به سینه یک روش کم تهاجمی است و دوره نقاهت آن به نسبت جراحی بسیار راحت تر و کوتاه تر می باشد . پس از تزریق چربی نیازی به بستری شدن ندارد، و طی چند هفته پس از تزریق چربی فرم نهایت سینه ها مشخص می گردد .

شایان ذکر است، چربی پس از مدت زمان بخشی از آن جذب شده و در نهایت فرم و اندازه نهایی سینه ها پس از شش ماه تعیین می شود .

مزایای بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

چربی یک فیلر طبیعی از بافت بدن خود شخص است به همین خاطر بزرگترین مزیت این روش زیبایی طبیعی و بدون عارضه بودن آن می باشد . به دلیل طبیعی بودن و از بافت بدن خود شخص حساسیت و آلرژی برای فرد به همراه نخواهد داشت .

تزریق چربی به سینه یک روش مطمئن به حساب می آید و چربی یک فیلر طبیعی از بدن خود فرد هست که می تواند برای زیبایی نواحی زیادی در بدن مورد استفاده قرار بگیرد . دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها و مشکلات پوست و مو می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ٤٤٨٢٤٠٨٢ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر طناز فخیم مراجعه کنید .

ماندگاری بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

میزان ماندگاری چربی در افراد مختلف متفاوت می باشد، اما باید گفت میزان ده تا هفتاد درصد چربی تزریق شده باقی خواهد ماند . میزان چربی باقی مانده پس از پنج ماه دائمی و همیشگی خواهد بود .

عوارض بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد . این روش با توجه به روش های جراحی بی خطر خواهد بود و هیچ گونه عارضه ای را برای فرد به همراه نخواهد داشت . اما برخی از عوارض جانبی مانند تورم و کبودی پس از تزریق چربی رخ می دهد که این عوارض موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود .

شایان ذکر است که عوارضی ناشی از تزریق چربی ممکن است رخ دهد که برای پیشگیری از بروز چنین عوارضی بهتر است در انتخاب پزشک خود دقت لازم و کافی را داشته باشید . به همین منظور بهتر است برای پیشگیری از چنین عوارضی بهتر است به بهترین دکتر تزریق چربی در تهران مراجعه نماید .

هزینه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

هزینه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد . تزریق چربی به سینه به دلیل اینکه طی دو مرحله انجام می گردد میزان هزینه با توجه به این دو مرحله و دستمزد پزشک تعیین می شود . لذا قبل از بررسی های لازم نمی توان هزینه دقیقی را مشخص نمود . به همین منظور برای کسب اطلاع بیشتر به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید .

نتیجه گیری

در صورتی که خواهان بزرگ کردن سینه های خود هستید تزریق چربی به سینه بهترین و بی خطر ترین روش می باشد . چربی یک فیلر طبیعی بوده و هیچ گونه عارضه ای را برای فرد به همراه نخواهد داشت . لذا در صورتی که قصد انجام این روش زیبایی را دارید می توانید با بهترین دکتر تزریق چربی در تهران مشورت نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دکتر پوست خوب در غرب تهران مراجعه نمایید .

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه