لیزر فرکشنال co2 

لیزر co2 fractional 

یکی از معیارات اصلی درمیزان زیبایی و جوانی هر انسان، پوست انسان می باشد، هر اندازه که افراد هزینه های گزاف در خرید لباس های گران قیمت پرداخت کنند که پوششی خاص و زیبا داشته باشند باز هم اگر پوست یکنواخت و سالمی نداشته باشند به زیبایی چندان زیادی نخواهند رسید.

حتی انجام جراحی های زیبایی مانند عمل بینی و زاویه سازی  صورت و… نیز آنگونه که باید نمایان نیست اگر پوست فرد دارای ناصافی، چین و چروک وخطوط باشد.

در واقع باید گفت مهم ترین عامل زیبایی و لباس زیبا برای انسان پوستی شفاف، صاف و یکدست است. از آنجایی که پوست انسان به عنوان لایه ای محافظ برای اعضای بدن انسان می باشد ممکن است به دلیل بروز عوامل مختلف مانند افزایش سن ،تغییرات هورمونی و… دست خوش تغییرات زیادی گردد.

اگر شما نیز به دنبال روشی مناسب برای درمان آسیب های پوستی خود می باشید توصیه میکنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید:

لیزر فرکشنال co2

ظهور روشهای نوین برای جوانسازی پوست

آسیب های پوستی مانند جوش،آکنه، اسکار،چین و چروک و… از جمله مشکلاتی هستند که اغلب از دوران بلوغ فرد شروع شده و تا بزرگسالی و حتی پیری پوست فرد را دچار ناهمواری می نماید.

از این رو افراد برای رفع مشکلات ایجاد شده بهیود وضعیت پوست خود به پمادها و زمادهای مختلفی روی می آورند که اغلب نتایج خاصی نیز ممکن است دریافت ننمایند و حتی در برخی مواقع شرایط را بدتر نمایند.

امروزه روش های درمانی وزیبایی  نوین و پیشرفته ای توانسته اند با تاثیرات شگفت انگیزی که بر روی پوست می گذارند جایگاه خوبی برای خود بدست آورند؛ البته این به معنای منسوخ نموده روشهای پیشین نمی باشد زیرا این دو روش با هم سنگری یکدیگر می توانند نتایج فوق العاده ای در بهبود هر چه سریع تر مشکلات پوستی داشته باشند .

لیزر co2 فرکشنال چیست؟

یکی از روش های متداول وپرطرفدار برای رفع درصد بالایی از مشکلات پوستی، لیزر co2 فرکشنال می باشد این روش نوین و پرکاربرد یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد که قادر است  بسیاری از عوارض پوستی مانند چین و چروک های عمیق پوستی ، شل شدگی پوست،چاله های ناشی از آکنه و انواع اسکار  و… را بدون هیچ عوارضی بهبود بخشیده و رفع نماید.

یه طور کلی فرکشنال به معنی برداشتن لایه ای از پوست در یک لحظه می باشد،این نوع لیزر باعث کلاژن سازی در پوست می شود و کم حجمی و شل شدگی بافت پوست را رفع می نماید.

کاربردهای لیزر co2 fractional 

  • جوانسازی پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • رفع شلی پوست
  • کاهش خطوط و چین و چروکهای صورت
  • کاهش خطوط و تیرگی های دور چشم
  • درمان اسکار ناشی از آکنه و انواع جراحت
  • رفع مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی
  • بهبود لکهای پوستی
  • رفع کک و مک های پوستی

اثرات لیزر co2 fractional 

اثرات لیزر co2 فرکشنال در جوانسازی پوست صورت به دو دسته سطحی و عمقی تقسم می شود:

اثرات اولیه وسطی

اثرات سطحی پوست در طی هفته اول و دوم پس از انجام لیزر co2 فرکشنال قابل مشاهده می باشند:

  • یکنواختی پوست
  • روشنتر شدن پوست
  • بستن منافذ پوستی
  • کاهش سوختگی ها و لک های پوستی ناشی از نور خورشید

اثرات  نهایی و عمقی

اثرات عمقی پس از گذشت 2 الی4 ماه پس از انجام لیزر co2فرکشنال  قابل مشاهده می باشد، که در طی این مدت پزشک متخصص با تجویز کرمهای مخصوص در ایجاد این تغییرات سرعت می بخشد.

  • رفع خطوط و چین و چروک پوست
  • رفع اسکار و جای جوش
  • سفت شدن پوست
  • افزایش حجم پوست
  • افزایش قوام و بهبود فرم پوست

 

دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو با استفاده از روش های  نوین علم پزشکی  جهت جوانسازی و رفع ایرادات و مشکلات پوستی می نماید. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ٤٤٨٢٤٠٨٢ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر طناز فخیم مراجعه کنید .

روند انجام لیزر co2 fractional 

در ابتدا پزشک متخصص از کرم های بی حسی موضعی بر روی پوست صورت به منظور کاهش درد در زمان انجام لیزر استفاده می نماید، سپس شروع به کار با لیزر می نماید، در طی این عملیات پوست ملتهب می شود، این التهاب و برافروختگی ممکن است یک الی دو روز بر روی پوست باقی بماند و سپس پوست اندازی این نواحی ملتهب و سوخته شروع می شود که پس از یک هفته پوستی شفاف را می توان مشاهده کرد.

در طول این مدت پزشک متخصص برای تسریع دوران نقاهت، کرمهای ترمیم کنده پوست و همچنین در صورت لزوم آنتی بوتیک برای بیمار تجویز می نماید.

محاسبه هزینه ی لیزر co2 fractional 

هزینه لیزر co2 فرکشنال با توجه به نوع درمان و کاری که برای فرد انجام می گیرد می تواند متفاوت باشد، یعنی محاسبه هزینه کاربرد لیزر برای درمان جای جوش با هزینه رفع چین و چروک و جوانسازی برای هر فرد با توجه به تشخیص پزشک متغیر و متفاوت می باشد .

برای دریافت اطلاهات کامل درباره انجام لیزر co2 فرکشنال و سایر روش های جوانسازی و زیبایی پوست با بهترین متخصص پوست در تهران  می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه