اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد

در گذشته تمامی روش های اصلاح مو موقتی بوده و با استفاده از هیچ روشی نمی توانستیم درصد زیادی از موهای خود را بطور دائم از بین ببریم، اما امروزه با استفاده از لیزر می توان درصد زیادی از موها را از بین برد لازم است قبل از انجام لیزر موهای زائد اقداماتی صورت گیرد :

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد بدن
اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد بدن

اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد بدن باید رعایت شود

قبل از لیزر موهای بدن باید اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید نتایج خوبی را از لیزر موهای زائد بدن خود دریافت نمایید، رعایت تمامی این اقدامات کمک شایانی در اثر بخشی بیشتر لیزر می کند در زیر به برخی از این اقدامات اشاره شده است :

توصیه می شود از 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد، نباید موها را از ریشه کند، بهترین روش برای از بین بردن موها قبل از لیزر موهای زائد استفاده از تیغ می باشد .

در روز مراجعه برای لیزر موهای زائد باید موها را با تیغ اصلاح کرد، به گونه ای که تنها یک میلی متر از نوک مو از پوست بیرون باشد به هیچ عنوان از روش دیگری برای از بین بردن موهای خود در قبل از روز مراجعه استفاده ننمایید زیرا در این حالت ممکن است نتایج مطلوب خود را دریافت ننمایید .

در صورتی که از داروهای خاصی مانند کورتون، هورمون ، ماینوکسیدیل استفاده می کنید حتما پزشک خود را مطلع سازید زیرا مصرف این داروها می تواند منجر به رویش مجدد موهای زائد شود .

افرادی که سابقه تبخال دارند باید از یک روز قبل از لیزر موهای زائد از داروهای ضد تبخال استفاده نمایند همچنین مصرف این دارو را تا چند روز بعد از لیزر موهای زائد ادامه دهند .

در افرادی که به هر روشی پوست خود را برنز کرده اند احتمال ایجاد لک و سوختگی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد به همین علت در این افراد بهتر است لیزر موهای زائد تا زمان از بین رفتن رنگ به تعویق بیفتد ، توصیه می شود افرادی که خواهان لیزر موهای زائد هستند پوست خود را قبل از انجام لیزر برنزه نکنند .

در صورتی که خواهان انجام لیزر موهای زائد بدن خود هستید باید در انتخاب پزشک خود دقت نمایید زیرا انجام این کار نیاز به دقت بالایی دارد ، انتخاب یک دستگاه مناسب برای دریافت یک نتیجه مطلوب با توجه به نوع پوست و میزان ضخامت مو انتخاب می شود. دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو با توجه به نوع پوست و ضخامت مو شما بهترین دستگاه را برای لیزر موهای زائد انتخاب می نماید

برخی از خدمات دکتر فخیم متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

جوانسازی پوست

راه های ارتباطی دکتر فخیم متخصص پوست و مو

شماره های تماس: 44849534-44824082-09123180244

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر فخیم متخصص پوست

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه