تزریق بوتاکس زیر چشم

محتوا

تزریق بوتاکس زیر چشم

ابتدا باید ذکر کرد که بوتاکس نوعی سم می باشد که توانایی فلج کردن، ماهیچه های ارادی و غیر ارادی را دارد. امروزه با تزریق بوتاکس برای درمان 50 نوع بیماری استفاده می شود. از این روش بیشتر برای ناحیه صورت بخصوص پیشانی و زیر چشم به کار می رود، و یکی از رایج ترین اقدامات به منظور زیباسازی و جوانسازی پوست صورت می باشد. با افزایش سن چین و چروک هایی در صورت و به خصوص در زیر پوست چشم نمایان می شود، و چهره را خسته و غمگین نشان می دهد . به منظور رفع این عارضه ، بهترین روش تزریق بوتاکس می باشد.

تزریق بوتاکس زیر چشم

نحوه عملکرد بوتاکس

ماهیچه های زیر چشم به منظور فعالیت و ایجاد انقباضات ، از اعصاب دستور می گیرند. فرمان با ماده ای بنام استیل کولین به ماهیچه ها داده خواهد شد. این ماده توسط بوتاکس، کنترل می شود، که باعث قطع شدن عصب ماهیچه ها می شود. با این تزریق، عضله منقبض می شود و خیلی ضعیف پیش می رود. همه حرکات به وسیله عضلات زیر پوست صورت می گیرد، باید گفت که فعالیت بیش از اندازه ای آنان در زیر چشم بیشتر دیده می شود در نتیجه عارضه چین و چروک را ایجاد می کند. با تزریق بوتاکس، فعالیت ماهیچه ها قطع می شود.

بیشترین نواحی تزریق بوتاکس

پرکاربردترین قسمت تزریق بوتاکس پیشانی  و زیر چشم می باشد؛ این پروسه باعث از بین رفتن خطوط اخم، پف و چروک های ایجاد شده در زیر چشم می شود. باید ذکر کرد که فرد با مراجعه به یک متخصص پوست و مو با تجربه به بهترین نتیجه درمان خواهد رسید. بعد از تزریق بوتاکس به زیر چشم، اندکی کبودی حاصل می شود که با گذر یک هفته کاملا برطرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

مزایای تزریق بوتاکس در زیر چشم

  • چند روز بعد از تزریق نتایج آن قابل مشاهده در صورت فرد می باشد. (معمولا 10 روز بعد)
  • ماندگاری تزریق بوتاکس بین 4 تا 6 ماه می باشد.
  • هیچ محدودیتی برای ادامه درمان و تزریق در آن نیست.
  • هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند (مگر مقداری کبودی در زیر چشم)
  • می توان تعداد درمان و تزریق را بنا به صلاح دید متخصص پوست و مو و مشورت فرد مراجعه کننده افزایش داد.

برخی از خدمات دکتر فخیم متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

جوانسازی پوست

راه های ارتباطی دکتر فخیم متخصص پوست و مو

شماره های تماس: 44849534-44824082-09123180244

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر فخیم متخصص پوست

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه