سوالات متداول لیزر موهای زائد

سوالات متداول لیزر موهای زائد

 

سوالات متداول لیزر موهای زائد
سوالات متداول لیزر موهای زائد

برای رفع دائمی موهای زائد معمولا چند جلسه لازم می باشد؟

تعداد جلسات لازم برای از بین بردن دائمی موهای زائد در هر فردی متفاوت است و به نوع پوست هر فرد، جنس مو، نوع دستگاه و ناحیه مورد نظر برای لیزر موهای زائد فرد بستگی دارد.

 آیا لیزر به پوست آسیبی وارد می کند؟

لیزر موهای زائد به پوست هیچ آسیبی وارد نمی کند . توصیه می شود در افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند لیزر موهای زائد انجام نشود زیرا ممکن است باعث بروز لک شود . یکی از بی خطرترین و ایمن ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن لیزر است اما باید توجه نمایید که برای انجام این کار حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و این کار توسط یک متخصص پوست و مو انجام شود.

برای انجام لیزر موهای زائد کدام دستگاه تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

انتخاب نوع دستگاه به نظر پزشک بستگی دارد. دکتر فخیم متخصص پوست و مو با توجه به نوع پوست شما و میزان تراکم موها و جنس موهای زائد بهترین دستگاه لیزر را انتخاب می نماید تا شما بهترین نتیجه را درافت نمایید.

آیا اقدامات خاصی لازم است که قبل از لیزر موهای زائد انجام شود؟

بله. قبل از لیزر موهای زائد حتما از تیغ برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایید و به هیچ عنوان از مومک و سایر روش ها برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نکنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دکتر پوست خوب در غرب تهران مراجعه نمایید .

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه