مزایای تزریق بوتاکس

محتوا

مزایای تزریق بوتاکس

ازبین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

چین و چروک موجود بروی پوست صورت موجب می شود که پوست دیگر نشانه هایی از جوانی نداشته باشد و شادابی و طروات گذشته خود را از دست بدهد. با از بین بردن این چین و چروک و خطوط با استفاده از تزریق بوتاکس می توان موجب جوانسازی و زیبایی پوست شد.

افتادگی ابروها در برخی از افراد حالت اخم آلودی را ایجاد می کند که با تزریق بوتاکس می توان این افتادگی را برطرف کرد و این حالت را از بین برد.

مزایای تزریق بوتاکس
مزایای تزریق بوتاکس

کاهش تعریق با تزریق بوتاکس

برخی از افراد در تمام فصول سال از تعریق بیش از حد زیر بغل و کف دست خود شکایت می کنند که با تزریق بوتاکس در این نواحی می توان این مشکل را برطرف نمود.

درمان میگرن با تزریق بوتاکس

یکی از مزایای تزریق بوتاکس درمان دردهای میگرنی است .سردرد های میگرنی در برخی از افراد بسیار آزار دهنده می باشد که با تزریق بوتاکس می توان بصورت موقتی این دردها را تسکین داد . تزریق بوتاکس با بلوکه کردن پیام های عصبی درد، به مغز می تواند باعث کاهش درد میگرن شود.

در چه مواردی تزریق بوتاکس نباید صورت گیرد؟

در صورتی که پوست عفونت های فعال داشته باشد به عنوان مثال جوش های چرکی بسیار بزرگ بروی صورت مشاهده شود تزریق بوتاکس نباید صورت گیرد در این موارد بهتر است که در ابتدا درمان های لازم صورت گیرد و سپس تزریق بوتاکس انجام گیرد.

برای خانم های باردار و شیرده تزرق بوتاکس ممنوع است .

آیا با تزریق بوتاکس هر نوع چین و چروکی برطرف می شود؟

در مواردی که چین و چروک عمق بسیار زیادی داشته باشند تزریق بوتاکس موثر واقع نمی شود باید به این نکته توجه نمایید که تزریق بوتاکس در همه نواحی صورت نمی تواند صورت گیرد زیرا ممکن است با تزریق بوتاکس در این نواحی فرم غیر طبیعی در صورت ایجاد شود . در مواردی که عمق چین و چروک و خطوط بسیار زیاد باشد می توان علاوه بر بوتاکس از سایر فیلر ها استفاده کرد.

توصیه های دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو پس از تزریق بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس به مدت 4 ساعت باید از خم کردن سر به سمت پایین و حرکات تند صورت خودداری کرد

از مایعات زیاد به ویژه آب میوه های تازه مانند آب آناناس بیشتر مصرف نمایید.

ناحیه ای که بوتاکس در آن تزریق شده است را دستکاری نکنید زیرا می تواند عوارضی را به همراه آورد.

برخی از خدمات دکتر فخیم متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

جوانسازی پوست

راه های ارتباطی دکتر فخیم متخصص پوست و مو

شماره های تماس: 44849534-44824082-09123180244

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر فخیم متخصص پوست

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه