تزریق ژل لب مردانه

محتوا

تزریق ژل لب مردانه

برخی از افراد از بدو تولد ممکن است اجزای صورتشان دارای نواقصی باشد که با بالا رفتن سن بیشتر و پر رنگ تر به چشم آید، لب های نازک و نامتقارن هم یکی از مواردی است که در چهره و زیبایی تاثیر منفی می گذارد، چه بسا تغییراتی نیز هستند که با افزایش سن در در چهره افراد ایجاد می گردند؛  از این رو،اصلاح و ترمیم اجزای صورت از جمله لب ها موضوعی نیست که تنها مختص به بانوان باشد،تمایل به زیبایی و زیباتر شدن در تمام افراد اعم از خانم ها و آقایان وجود دارد و هرشخصی علاقه دارد ایرادات چهره وحتی اجزای بدن خود را رفع کرده یا بهبود بخشد.

تزریق-ژل-لب-مردانه

تحلیل رفتن حجم لب ها با افزایش سن

برخی از افراد ممکن است در سنین جوانی لب های پر و برجسته ای داشته باشند، که با افزایش سن از میزان پری و برجستگی لب هایشان کاسته می شود، چرا که با بالا رفتن سن به مرور میزان کلاژن سازی در پوست کاهش یافته و نه تنها حجم لب ها بلکه حتی گونه ها نیز تحلیل میرود.تزریق ژل یکی از سریعترین و بهترین روشهای بازگرداندن حجم تحلیل رفته لب ها می باشد.

اصلاح فرم لب در آقایان

برخلاف تصور عموم مردم؛تزریق ژل برای اصلاح فرم اجزای صورت مانند گونه ها ،چانه  و لب ها علاوه بر خانم ها مختص آقایان نیز می باشد.

زمانی که پزشک متخصص اقدام به تزریق ژل لب به صورت طبیعی می نماید، نباید فرم لب ها از حالت طبیعی و اصلی خود خارج گردد، زیرا تزریق ژل لب به صورت طبیعی،با هدف رفع چین و چروک  های ایجاد شده بر روی لب و همچنین رفع نامتقارنی های جزیی انجام می گیرد بدون اینکه ژل تزریق شده از مرزهای لب خارج گردد.

بهترین کاندیدای بزرگ کردن لب ها

  • افرادی که پوست لب هایشان دارای چین و چروک باشد.
  • افرادی که لب های نازک و بدون فرمی دارند.
  • افرادی که لب های فوقانی آنها بسیار کوچک تر و نازک تر از لب تحتانی شان باشد.
  • افرادی که حجم لب هایشان تحلیل رفته و یا دچار شل شدگی و افتادگی در فرم لب هایشان شده اند.
  • افرادی که لب تحتانی نازک و کوچگی نسبت به لب فوقانی خود دارند.
  • افرادی که در حالت خندیدن و صحبت کردن لثه و دندانهایشان نمایان می گردد.
  • افرادی که قرمزی ناحیه زیر لب هایشان در حین صحبت ویا خنده مشخص می شود.

تاثیر بزرگ کردن لب های آقایان با تزریق ژل

  • تغییر فرم کلی لب ها
  • برطرف کردن نواقص در خط مرزی لب ها
  • اصلاح نامتقارنی سمت چپ و راست لب ها با یکدیگر
  • اصلاح نامتقارنی لب فوقانی و تحتانی با یکدیگر
  • افزایش حجم لب ها به منظور مردانه تر شدن فرم لب ها

ماندگاری نتایج تزریق ژل

امروزه ژل های تزریقی هیالورونیک اسید، از جمله مارک های معتبر و پرطرفداری است که به بازار عرضه شده است، این ژل میزان ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر ژل های موجود در بازار دارد، که حدودا بین 6 ماه تا یک سال می باشد که پس از اتمام دوره و کاهش حجم ژل تزریقی می توان مجددا ژل تزریق نمود.

دکتر طناز فخیم متخصص پوست و مو با استفاده از روش های  نوین علم پزشکی  جهت جوانسازی و رفع ایرادات و مشکلات پوستی می نماید. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ٤٤٨٢٤٠٨٢ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر طناز فخیم مراجعه کنید .

 

عناصر تاثیر گذار در تزریق ژل لب

  • کیفیت مواد و مارک ژل تزریقی

برخی از افراد به علت ترس از عوارض پس تزریق ژل، اقدامی در اینباره ندارند، اما لازم است بدانید که تمامی ژل های معتبر موجود در بازار دارای ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد؛ که اینماده خود به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و تزریق این ماده هیچگونه عوارض و مشکلی برای افراد ایجاد نمی نماید.

  • تجربه پزشک متخصص

مهم ترین نکته که در انجام تمامی کارهای زیبایی و حتی درمانی بسیار حائز اهمیت هست، تجربه پزشک متخصص می باشد،عدم تجربه و تبحر پزشک علاوه بر نافرم شدن لب ها می تواند عوارض جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد و برای درمان نواقص و مشکلات پیش آمده فرد هزینه ای دوبرابر را متحمل گردد.از این رو برای تزریق ژل به یک متخصص خوب در تهران مراجعه نمایید.

نکته : جزییات لب های هر فرد مانند اثر انگشت او کاملا منحصر به فرد می باشد، یک بهترین متخصص خوب پوست درتهران کسی است علم لازم در شناخت آناتومی لب ها را داشته باشد و با توجه به اجزاء و فرم های متفاوت لب ها قادر باشد تشخیص دهد که کدام قسمت لب ها احتیاج به تزریق دارد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاوره در رابطه با تزریقات زیبایی  به بهترین دکتر تزریق چربی در تهران مراجعه نمایید.

از جمله برخی از خدمات  دکتر طناز فخیم 

تزریق چربی به روش نانوفت

تزریق بوتاکس

تزریق ژل زیر چشم

مزوتراپی ودرمان ریزش مو

تزریق بوتاکس

میکرونیدلینگ

 

0/5 (0 نظر)
دکتر طناز فخیم

متخصص و جراح پوست و مو، لیزر، کاشت مو اخذ مدرک دکترای حرفه ای پزشکی (دوره عمومی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی ایران سابقه شرکت در کنگره های بین المللی زیر نظر برترین اساتید آمریکایی و اروپایی دارای سرتیفیکیت های متعدد مربوط به دوره های ویژه در زمینه لیزر و تکنیک های نوین زیبایی و درمانی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه